Wykorzystanie kopert D14 w przestrzeni biurowej

Praca biurowa rządzi się własnymi prawami. Chociaż coraz więcej systemów ulega elektronizacji, to jednak wiele dokumentów sporządzanych jest wciąż w formie pisemnej. Wymagają one zatem odpowiedniego zabezpieczenia przed zniszczeniem. Możemy zatem spotkać się w biurach z różnymi przedmiotami, które to ułatwiają.

Koperta D14 – idealna do biur

koperty d14Podstawowym organizerem biurowym są segregatory z koszulkami. Pomagają one utrzymywać wszelkie dokumenty w porządku, dzięki czemu praca jest o wiele wygodniejsza. Jeśli jednak jakieś pojedyncze dokumenty wymagająca przeniesienia, idealnie sprawdzają się wówczas koperty D14. Ich zastosowanie jest bardzo szerokie – przede wszystkim ze względu na ich wymiar. Mają one wielkość formatu A4, można w nich zatem przechować każdy dokument. Co więcej, posiadają one w środku wypełnienie z folii bąbelkowej, dzięki czemu trzymane w nich dokumenty nie gniotą się nawet w trakcie transportu. To znakomite rozwiązanie w przypadku, gdy pracownik otrzymuje nową umowę lub podpisuje do niej jakiś aneks. Może wtedy zapakować wszystkie papiery do koperty, a tę z kolei swobodnie wrzucić do torby, nie bojąc się, że cokolwiek się zniszczy. To bardzo wygodny sposób przenoszenia dokumentów, dlatego właśnie tego rodzaju koperty powinny znajdować się na wyposażeniu każdego biura. Przydają się one także podczas podpisywaniu różnych umów z klientami – z powodzeniem zastępują wówczas popularne teczki z nadrukiem firmowego logo.

Jeśli zatem szukamy uniwersalnego rozwiązania, które sprawdzi się w wielu sytuacjach biurowych, powinniśmy zaopatrzyć się w koperty typu D14. Doskonale nadają się one zarówno do przechowywania, jak i transportowania ważnych dokumentów. Można je wykorzystywać w sytuacjach typowo zawodowych oraz w kontakcie z klientem.