Naprawa wizerunku firmy

Swój salon kosmetyczny prowadzę już kilkanaście lat. Przez te wszystkie lata prowadzenia własnego biznesu przeszła przez wiele, ale co najważniejsze osiągnęłam sukces. Mój salon kosmetyczny ma siedzibę w każdej dzielnicy Warszawy. Co tknęło mnie do tego, aby w taki sposób wykonać ekspansję? Przede wszystkim fakt, że klientki dojeżdżały do mnie z różnych dzielnic. Bałam się, że przez odległość zrezygnują z mojego salonu na rzecz konkurencji. 

Sprawna agencja PR z Warszawy pomogła w kryzysie 

agencja PR WarszawaJednak pewnego dnia wszystko zaczęło się sypać. A zaczęło się od skarg od moich klientek na jedną z moich pracownic. Okazało się, że paznokcie które wykonywała bardzo szybko ulegały zniszczeniu. Co więcej, moja pracownica w ogóle nie uznawała reklamacji na swoją pracę i nie chciała słuchać żadnych negatywnych opinii mimo tego, że zawsze mówiłam, że klient jest najważniejszy. Trzeba przeprosić i poprawić swój błąd. Ona jednak szła w zaparte. Nie miałam innego wyjścia, musiałam ją zwolnić. Wtedy wszystko się zaczęło. Moje salony kosmetyczne szybko zaczęły spadać w rankingach. Wszędzie mnie oczerniała. Wypisywała obraźliwe rzeczy wciąż zakładając kolejne konta i pisząc jako kolejne osoby. Musiałam działać, wiedziałam, że jedynym wyjściem jest agencja PR Warszawa jest miastem, gdzie jest dużo młodych ludzi którym nie brakuje ikry i zaangażowania i pomogą mi uratować moje dobre imię – pracowałam przecież na nie tyle lat. Zgłosiłam się do jednej z polecanych agencji i nie żałuję. 

Ich działania były niemalże natychmiastowe, bo już po czterech dniach dostałam plan działania. Co musimy zmienić w komunikacji i jak te wszystkie negatywne rzeczy przekuć w coś dobrego. Byłam zachwycona i zdeterminowana. Zaufałam im i to popłaciło. Teraz mam więcej klientów niż wcześniej.