Ładne ścianki tekstylne

Jeśli chodzi o projektowanie materiałów marketingowych, to faktycznie w tym temacie posiadaliśmy jako agencja reklamowe spore doświadczenie, którym bardzo chętnie dzieliliśmy się z klientami chcącymi wykorzystywać między innymi ścianki tekstylne do promocji swojej firmy podczas większych wydarzeń. Opowiem wam nieco o tym, jak powinna przebiegać praca z takimi ściankami od początku do końca.

Projektowanie i tworzenie ścianek

ścianka tekstylnaŚciankami tekstylnymi zaczęliśmy zajmować się już jakiś czas temu, gdzie zauważyliśmy, że coraz więcej firm zgłasza się do naszej agencji reklamowej z pytaniem, czy zajmujemy się projektowaniem i produkcją ścianek tekstylnych, na których można umieścić bardzo ładne grafiki przyciągające wzrok potencjalnych klientów. Możliwości faktycznie było sporo więc postanowiliśmy wejść w ten biznes i teraz ścianka tekstylna była głównym produktem, którym się zajmowaliśmy. Kiedy przychodził do nas klient przede wszystkim staraliśmy się ustalić z nim jak duża powinna być taka ścianka. Jeśli nie wiedział, to zawsze podpowiadaliśmy, że ścianka tekstylna raczej powinna mieć wymiary 2×3 metry, co na pewno wystarcza do tego, aby firma stała się rozpoznawalna podczas dowolnego wydarzenia, w którym chce uczestniczyć. Ścianka tekstylna sprawia, że faktycznie można docierać do większości klientów podczas wydarzeń, takich jak targi wystawiennicze, czy różnorodne konferencje prasowe. Takie ścianki można spotkać teraz praktycznie wszędzie, może także ze względu na niską cenę.

W większości przypadków zamawiana przez klienta ścianka tekstylna jest gotowa już po paru dniach, więc klienci nie muszą specjalnie planować takich dzialań produkcyjnych na kilka tygodni wcześniej, a bardziej skupić się na swoich pracach i zgłosić się wtedy, kiedy to potrzebne.